8 Haziran 2013 Cumartesi

Bana Bir Soygun Yaz | 2012 | Full HD | 720p izle




Bana Bir Soygun Yaz | 2012 | Full HD | 720p izle İMDB: 6.7

Bana Bir Soygun Yaz Film Bilgileri
Vizyon Tarihi: 14 Aralık 2012
Yönetmen: Biray Dalkıran
Oyuncular: Hakan Yilmaz,Sera Tokdemir,Mehmet Ozgur,Mehmet Usta,Çetin Altay
Senaryo: İnci Uluçay
Genç Yönetmen Biray Dalkıran Tarafından hazırlanan Bana Bir Soygun Yaz Fiko, Süleyman ve Leyla adında 3 arkadaşın başından geçem komik hikayeyi anlatır. Onur istanbula gitmek ister ve Hacamat hüso bir arkadaşına içi para dolu bir şekerleme kutusu verir ancak Onur kutunun içindeki paradan haberdar değildir büyüzdende rahat hareket eder. Aynı gün Sevgilisiyle tartışan Onur, Sevgilisinin sinirle eline geçirdiği Şekerleme kutusuna Onur`un eşyalarını doldurur ve yakar. Bunu Öğrenen Hacamat Hüso, Onur ve Fiko`yu apar topar yakalatıp bir depoya kapatır komedi tufanı başlamıştır. Bana Bir Soygun Yaz filmini izle , Bana Bir Soygun Yaz Tek Parça izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder